GRATIS VERZENDING VANAF €50 (NL & BE) VOOR 17.00 BESTELD = ZELDE DAG VERZONDEN
  • No products in the cart.

Delivery

VERZENDING BINNEN NEDERLAND & BELGIË

Bij Mimosa worden alle bestellingen binnen Nederland en België met DHL verstuurd. Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 worden geplaatst,
worden dezelfde dag verzonden. Woon je in Nederland? Dan heb je jouw bestelling de volgende dag al in huis. Verzending naar België duurt
over het algemeen 1-2 werkdagen. Dit is exclusief feestdagen. Zodra wij jouw bestelling hebben verstuurd, ontvang je een automatisch mailtje
met daarin een tracking code. Zo kun je exact zien wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd. De verzendkosten bedragen € 3,95 binnen Nederland
en € 5,95 naar België. Bestel je voor € 50,- of meer? Dan is de verzending gratis!

Heb je jouw bestelling binnen 3 werkdagen nog niet ontvangen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de status van jouw bestelling is.

BEZORGER GEMIST?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet thuis bent op het moment van de bezorging. Wanneer dit het geval is, wordt standaard geprobeerd
het pakket af te leveren bij jouw buren. Indien dit ook niet lukt, laat de bezorger een bericht voor je achter. Het pakket wordt dan de eerstvolgende
dag opnieuw bezorgd. Je kunt ook zelf bepalen wanneer en hoe laat de volgende bezorgpoging plaats vind door de bezorgcode in te voeren op
www.dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist.

Je kunt dan kiezen uit één van de volgende opties:

  • Je pakket op een DHL Parcelshop afhalen
  • Je pakket bij de buren laten bezorgen
  • Je pakket op een ander moment laten leveren

VERZENDING BINNEN GESELECTEERDE EUROPESE LANDEN

Bij Mimosa worden alle bestellingen vanuit Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden
met Post NL verstuurd. Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Zodra wij jouw bestelling hebben
verstuurd, ontvang je een automatisch mailtje met daarin een tracking code. Zo kun je exact zien wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd.
De verzendkosten voor bovenstaande landen bedragen € 9,95. Bestel je voor € 100,- of meer? Dan is de verzending gratis!

Heb je jouw bestelling binnen 5 werkdagen nog niet ontvangen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de status van jouw bestelling is.

VERZENDING BINNEN GESELECTEERDE LANDEN

Bij Mimosa worden alle bestellingen vanuit Bulgarije, Cyprus, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Malta,
Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië met Post NL verstuurd. Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 worden geplaatst,
worden dezelfde dag verzonden. Zodra wij jouw bestelling hebben verstuurd, ontvang je een automatisch mailtje met daarin een tracking code.
Zo kun je exact zien wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd. De verzendkosten voor bovenstaande landen bedragen € 17,95.
Bestel je voor € 175,- of meer? Dan is de verzending gratis!

Heb je jouw bestelling binnen 7 werkdagen nog niet ontvangen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de status van jouw bestelling is.

VERZENDING REST VAN DE WERELD

Bij Mimosa worden alle bestellingen vanuit alle overige landen met Post NL verstuurd. Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 worden geplaatst,
worden dezelfde dag verzonden. Zodra wij jouw bestelling hebben verstuurd, ontvang je een automatisch mailtje met daarin een tracking code.
Zo kun je exact zien wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd. De verzendkosten voor bovenstaande landen bedragen € 24,95.
Bestel je voor € 200,- of meer? Dan is de verzending gratis!

Heb je jouw bestelling binnen 9 werkdagen nog niet ontvangen? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de status van jouw bestelling is.

BEZORGADRES

Het adres wat je bij jouw bestelling hebt doorgegeven als factuuradres, is in eerste instantie tegelijk het afleveradres. Je kunt er natuurlijk ook
voor kiezen om een ander afleveradres op te geven. Bijvoorbeeld als je iemand een cadeau wilt sturen, of als je het pakketje wilt laten bezorgen op je werkadres.

AFHALEN

Wil je graag langs komen in onze showroom om onze producten in het echt te bekijken of je bestelling af te halen?
Neem dan contact met ons op om een afspraak in te plannen. Meestal is dit dezelfde dag nog mogelijk.

BELASTINGEN EN INVOERRECHTEN

Voor bestellingen buiten Europa kan het voorkomen dat je belastingen, douanekosten en/of invoerrechten moet betalen.
Deze kosten worden niet door Mimosa vergoed, en zijn voor je eigen rekening. Als importeur van de goederen, ben je zelf verantwoordelijk voor alle importkosten.
Deze kosten betaal je in de meeste gevallen aan de deur of bij het postkantoor.

GEWEIGERDE ZENDINGEN

Wanneer je een zending van Mimosa weigert, ben je zelf verantwoordelijk voor de oorspronkelijke verzendkosten, eventuele importkosten (zendingen buiten Europa)
en de kosten voor het terugzenden naar Mimosa. Deze bedragen zullen worden afgetrokken van het factuurbedrag dat je terug krijgt.
Indien je gebruik hebt gemaakt van achteraf betalen, ontvang je binnen 24 uur een nieuwe factuur met een aangepast factuurbedrag.